אפשרויות השירות והאחריות

הסכם השירות והתמיכה למוצרי סירונה חברת דיבידנט

לקוח/ה יקר/ה שלום רב,

חברת דיבידנט היבואן הרשמי והבלעדי של מוצרי סירונה בישראל, שמחים להציג בפניך את הסכם השרות והתמיכה למוצרי סירונה.

חברת דיבידנט חרטה על דגלה להעניק את השרות הטוב ביותר תוך הבטחת שביעות רצון מקסימלית לקהל לקוחותינו.

בתקופה האחרונה הגדלנו את מערך הטכנאים, שיפרנו את השיטות ותהליכי העבודה.

אנו נמשיך בתהליך מתמיד של שיפור ושאיפה למצוינות.

מסגרת האחריות, אפשרויות התמיכה השונות ומסלולי החיוב

בשנה הראשונה ניתנת אחריות כוללת של היצרן – סירונה, הן על חלקים על ידי סירונה והן בשירות על ידי דיבידנט.

  • התמיכה מופרדת לתמיכה הטכנית הניתנת ע"י טכנאים מוסמכי סירונה מתוך מערך השירות של דיבידנט ולאחריות יצרן הניתנת על חלפים בלבד ע"י סירונה.
  • חלקי חילוף – מכוסה במשך 12 חודשים מאספקת המוצר, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
  • שירות חברת דיבידנט – ללא תשלום על ידי דיבידנט במשך 12 חודשים מאספקת המוצר.
  • תוכנה – רשאי לעדכוני תוכנה ללא תשלום בשנה הראשונה, בהתאם למדיניות חברת סירונה.

באופן כללי, לרוכשי מוצרי סירונה מגיע תמיכה שנתית מלאה ללא תשלום בשנה הראשונה לרכישה. בתום שנה זו, הנכם מוזמנים לבחור את ההתקשרות בין המסלולים השונים המתאימים לכם.
קיימים שני מסלולים :

א. מסלול "לפי קריאה" על בסיס שעת עבודה :

1 .הלקוח מחויב בגין שעות עבודת הטכנאי שנצרכו בפועל וכן חיוב בגין "ביקור לקוח" נסיעה אל בית הלקוח (טבלה מספר 1).

2 .תמיכה טלפונית בלבד על בסיס שעתי – תמיכה טלפונית של טכנאים מוסמכים ללא הגעה פיזית לאתר הלקוח (טבלה מספר 1).

ב. מסלול "הסכם שירות שנתי" :

1 .תשלום שנתי חד פעמי הכולל שירות ותמיכה למשך שנה.

2 .הסכם השירות השנתי, כולל הגעת טכנאים לבית הלקוח ככל הנדרש וכן כולל תמיכה טלפונית מלאה בכל תקופת ההסכם.

*במסלול זה, אין תשלום בגין הגעה לבית הלקוח.

* שני המסלולים אינם כוללים את עלות חלקי החילוף במידה ויידרש.

ג. עקרונות הסכם השירות הטכני של דיבידנט:

1  הסכם השירות מול דיבידנט הינו לשנה.

2  תמיכה מרחוק – הלקוח יאפשר גישה מרחוק לצורך תמיכה טכנית.

3  הסכם השירות הינו למוצרי סירונה בלבד.

4  השירות ניתן למוצרי סירונה, המזוהים על ידי מספר סידורי המסופק ע"י היצרן.

5  שבר, זדון או הפעלה שגויה אינם כלולים באחריות היצרן.

6  בתקופת השירות הלקוח יחויב ע"פ מחירון דיבידנט בגין חלקי החילוף.

7  מתן ציוד חליפי ללקוחות על ידי דיבידנט:

  • לקוחות החתומים על "הסכם שירות שנתי" – יהיו זכאים לציוד חליפי ללא תשלום, בתנאי שיהיה במלאי ציוד חלופי באותה עת.
  • לקוחות שאינם חתומים על "הסכם שירות שנתי" – יסופק ציוד חליפי בתשלום ע"פ הפירוט בטבלה מספר 1 בתנאי שיהיה במלאי ציוד חלופי באותה עת.

8  לקוח ב"הסכם שירות שנתי" לא יחויב בעלות ביקור טכנאי וכן בזמן שעות העבודה.

9  לקוחות שרכשו כסאות T.C זכאים לאחריות יצרן במשך שנה.

ד. טכנאים מורשים:

1 טכנאים מורשים של חב' סירונה ודיבידנט הנם היחידים הרשאים והמוסמכים לטפל בציוד סירונה, אחרת תוסר האחריות.

2 גורם אחר המעוניין לטפל בציוד, מותנה בקבלת אישור בכתב מחב' דיבידנט.

ה. עקרונות – קוים מנחים לאחריות היצרן – סירונה:

1 הסכם אחריות מול סירונה הינו לשנה.

2 האחריות ניתנת למוצרי סירונה בלבד המזוהים על ידי מספר סידורי המסופק מהיצרן.

3 האחריות על מוצרים מיצרנים שונים שאינם סירונה יהיו באחריות המפיצים המורשים לאותה

חברה.

4 בתקופת אחריות חב' סירונה, הלקוח זכאי לתיקון/החלפת רכיבים תקולים בכפוף לתקנון היצרן כנגד אישור חברת סירונה.

5 אחריות יצרן לשנה מתאריך הקניה :

  • חלקים – מכוסה במסגרת האחריות במשך 12 חודשים מאספקת הציוד, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
  • שירות חברת דיבידנט – מכוסה במסגרת האחריות במשך 12 חודשים מאספקת המוצר.
  • תוכנה – הלקוח רשאי לעדכוני תוכנה בשנה הראשונה, בהתאם למדיניות חברת סירונה.

ו. כללי זמני פעילות וקבלת קריאות השרות:

– המוקד לקבלת קריאות שרות זמין בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 18:00.

טלפון:03-6353539  שלוחה 2 מרכז קריאות השירות .

-מייל ליצירת קשר:  support@divident.co.il

-אתר: www.divident.co.il  אופציה לפתיחת תקלות 24 שעות ביממה תחת לשונית סירונה.

-מענה טלפוני – עד 3 שעות ממועד קבלת קריאת השירות.

-תקלה משביתה ודחופה – הגעת טכנאי לאתר תוך 8 שעות ולא יאוחר מיום עסקים.

-תקלה שאינה משביתה – הגעת טכנאי לאתר תוך 72 שעות ולא יאוחר מ 3 ימי עסקים

*באחריות הלקוח לבצע גיבויים, אנו ממליצים מאוד לגבות למדיה נוספת. השירות אינו כולל

*אחריות לנזק או אובדן נתונים מכל סיבה, למען הסר ספק דיבידנט אינה אחראית לגיבויי הנתונים

של הלקוח.

טבלה מס 1

סוג השירותלפי קריאה וללא הסכםתמיכה טלפונית בלבד לפי שעההסכם שירות שנתי כולל ביקוריםהסכם לקוח בעל מוצר אחד בלבד
עלות שעת עבודה400 ש"ח200 ₪ללא חיובללא חיוב
עלות הסכם לשנה עד שלושה מוצריםלא רלוונטילא רלוונטי6,200 ש"ח2,200 ש"ח
עלות הסכם לשנה על כל מוצר נוסףלא רלוונטילא רלוונטי400 ש"חלא רלוונטי
הובלה ומשלוחיםלפי עלות המשלוחלפי עלות המשלוחכלול, ללא עלות נוספתכלול, ללא עלות נוספת
חלפים בתקופת האחריותע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונהע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונהע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונהע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונה
חלפים בתקופת השירותמחיר מחירוןמחיר מחירוןמחיר מחירוןמחיר מחירון

*המחירים הנקובים בטבלה הינם ללא מע"מ ויכולים להשתנות מעת לעת לפי מדיניותה של חברת דיבידנט. אחריות יצרן, מערכות רלוונטיות להסכם ( Imagin, Cad/Cam, Hygiene).

סגירת תפריט

OMNICAM

סורק אינטראוראלי למרפאת שיניים בעל תוכנה תלת מימדית לסריקת חלל הפה וסימון קו סיום

מאפשר ביצוע תיקונים בהשחזה בזמן אמת ללא צורך במודל מגבס או חומרי מטבע. הנתונים מועברים לקובץ מחשב אשר מועבר ישירות למעבדת השיניים לשם ביצוע סוג השחזור המשקם.
מעבדת השיניים מקבלת את הנתונים המועברים מהרופא על – ידי קובץ מחשב המאפשרים לטכנאי תכנון השיקום ושיתוף פעולה באופן מקוון עם רופא השיניים. המודל הווירטואלי בתלת מימד מאפשר לטכנאי ליצור כתרים וכיפות ע”י תוכנת Cerec InLab.
כתוצאה מהטכנולוגיה המתקדמת הפציינט נדרש לפחות צילומים וקבלת רמת דיוק גבוהה במיוחד.

יתרונות:

  • חומרי מטבע – אין צורך בחומרי מטבע
  • יציבות – מערכת המונעת רעידות של היד.
  • עומק שדה – למצלמה יכולת לראות ולעטוף את השן עם הגבולות שלה בצילום אחד.
  • נוחות – נוחה לתפעול עבור הרופא מאפשרת לצלם לסת שלמה ולכן משרה נוחות למטופל

primescan

סורק אינטראורלי למרפאת השיניים בעלת תוכנת תלת מימד לסריקת חלל הפה ובנוסף בעלת תוכנת עיצוב הכתר או הכיפה.

 

סריקה תלת מימדית ללא שימוש בחומרי מטבע, ללא עיוותים, מאפשר סימון קו הסיום באופן ברור וחד ומפחית את הצורך בשימוש חוטי רטרקציה.
ה-Cerec Prime scan בעלת תוכנת עיצוב לקבלת כתר או כיפה אופטימליים.

יתרונות:

  • מהירות סריקה – סריקה מהירה, יעילה ומדוייקת.
  • פשוטה להפעלה – מכשיר קל ונייד אשר הפעלתו אינטואטיבית וקלה.
  • סריקה צבעונית – צילום בצבע מאפשר להבחין בין רקמה רכה לרקמה קשה,  זיהוי סתימות אמלגם , זיהוי סתימות קומפוזיטיות וזיהוי סתימות זהב.
  • זיהוי עצמים חיצוניים וניקוי (רינדור) אוטומטי של הסריקה. 

חבילת ה-Premium כוללת סורק ומחרטה מרפאתית מדגם MCXL.

לפרטים נוספים בשפה העברית אודות ה-Primescan לחץ/י כאן