הסכם שירות ותמיכה למוצרי סירונה
לקוח/ה יקר/ה שלום רב,
חברת דיבידנט חרטה על דגלה להעניק את השרות הטוב ביותר תוך הבטחת שביעות רצון מקסימלית לקהל לקוחותינו.
בתקופה האחרונה הגדלנו את מערך הטכנאים, שיפרנו את השיטות ותהליכי העבודה.
אנו נמשיך בתהליך מתמיד של שיפור ושאיפה למצוינות.
חברת דיבידנט שהינה היבואנית הרשמית והבלעדית של מוצרי סירונה בישראל, שמחה להציג בפניך את הסכם השרות והתמיכה, מסגרת האחריות, אפשרויות התמיכה השונות ומסלולי החיוב.
בשנה הראשונה ניתנת אחריות כוללת של היצרן – סירונה, הן על החלקים והן על השירות על ידי חברת דיבידנט.
- התמיכה מופרדת לתמיכה טכנית הניתנת ע"י טכנאים מוסמכים שהוכשרו ע"י סירונה כחלק ממערך השירות של דיבידנט ולאחריות יצרן על חלפים בלבד, הניתנת ע"י סירונה.
- חלקי חילוף – קיים כיסוי במשך 12 חודשים מאספקת המוצר בהתאם למדיניות חברת סירונה.
- שירות ע"י חברת דיבידנט – ללא תשלום במשך 12 חודשים מאספקת המוצר.
- תוכנה – עדכוני תוכנה ללא תשלום בשנה הראשונה, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
באופן כללי, לרוכשי מוצרי סירונה ניתנת תמיכה שנתית מלאה ללא תשלום בשנה הראשונה לרכישה. בתום שנה זו, הנכם מוזמנים לבחור את ההתקשרות בין המסלולים השונים המתאימים לכם.
מסגרת האחריות, אפשרויות התמיכה השונות ומסלולי החיוב
בשנה הראשונה ניתנת אחריות כוללת של היצרן – סירונה, הן על חלקים על ידי סירונה והן בשירות על ידי דיבידנט.
- התמיכה מופרדת לתמיכה הטכנית הניתנת ע"י טכנאים מוסמכי סירונה מתוך מערך השירות של דיבידנט ולאחריות יצרן הניתנת על חלפים בלבד ע"י סירונה.
- חלקי חילוף – מכוסה במשך 12 חודשים מאספקת המוצר, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
- שירות חברת דיבידנט – ללא תשלום על ידי דיבידנט במשך 12 חודשים מאספקת המוצר.
- תוכנה – רשאי לעדכוני תוכנה ללא תשלום בשנה הראשונה, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
באופן כללי, לרוכשי מוצרי סירונה מגיע תמיכה שנתית מלאה ללא תשלום בשנה הראשונה לרכישה. בתום שנה זו, הנכם מוזמנים לבחור את ההתקשרות בין המסלולים השונים המתאימים לכם.
קיימים 2 מסלולים
א. מסלול "לפי קריאה" על בסיס שעת עבודה :
1 .הלקוח מחויב בגין שעות עבודת הטכנאי שנצרכו בפועל וכן חיוב בגין "ביקור לקוח" נסיעה אל בית הלקוח (טבלה מספר 1).
2 .תמיכה טלפונית בלבד על בסיס שעתי – תמיכה טלפונית של טכנאים מוסמכים ללא הגעה פיזית לאתר הלקוח (טבלה מספר 1).
ב. מסלול "הסכם שירות שנתי" :
1 .תשלום שנתי חד פעמי הכולל שירות ותמיכה למשך שנה.
2 .הסכם השירות השנתי, כולל הגעת טכנאים לבית הלקוח ככל הנדרש וכן כולל תמיכה טלפונית מלאה בכל תקופת ההסכם.
*במסלול זה, אין תשלום בגין הגעה לבית הלקוח.
* שני המסלולים אינם כוללים את עלות חלקי החילוף במידה ויידרש.
ג. עקרונות הסכם השירות הטכני של דיבידנט:
1 הסכם השירות מול דיבידנט הינו לשנה.
2 תמיכה מרחוק – הלקוח יאפשר גישה מרחוק לצורך תמיכה טכנית.
3 הסכם השירות הינו למוצרי סירונה בלבד.
4 השירות ניתן למוצרי סירונה, המזוהים על ידי מספר סידורי המסופק ע"י היצרן.
5 שבר, זדון או הפעלה שגויה אינם כלולים באחריות היצרן.
6 בתקופת השירות הלקוח יחויב ע"פ מחירון דיבידנט בגין חלקי החילוף.
7 מתן ציוד חליפי ללקוחות על ידי דיבידנט:
- לקוחות החתומים על "הסכם שירות שנתי" – יהיו זכאים לציוד חליפי ללא תשלום, בתנאי שיהיה במלאי ציוד חלופי באותה עת.
- לקוחות שאינם חתומים על "הסכם שירות שנתי" – יסופק ציוד חליפי בתשלום ע"פ הפירוט בטבלה מספר 1 בתנאי שיהיה במלאי ציוד חלופי באותה עת.
8 לקוח ב"הסכם שירות שנתי" לא יחויב בעלות ביקור טכנאי וכן בזמן שעות העבודה.
9 לקוחות שרכשו כסאות T.C זכאים לאחריות יצרן במשך שנה.
ד. טכנאים מורשים:
1 טכנאים מורשים של חב' סירונה ודיבידנט הנם היחידים הרשאים והמוסמכים לטפל בציוד סירונה, אחרת תוסר האחריות.
2 גורם אחר המעוניין לטפל בציוד, מותנה בקבלת אישור בכתב מחב' דיבידנט.
ה. עקרונות – קוים מנחים לאחריות היצרן – סירונה:
1 הסכם אחריות מול סירונה הינו לשנה.
2 האחריות ניתנת למוצרי סירונה בלבד המזוהים על ידי מספר סידורי המסופק מהיצרן.
3 האחריות על מוצרים מיצרנים שונים שאינם סירונה יהיו באחריות המפיצים המורשים לאותה
חברה.
4 בתקופת אחריות חב' סירונה, הלקוח זכאי לתיקון/החלפת רכיבים תקולים בכפוף לתקנון היצרן כנגד אישור חברת סירונה.
5 אחריות יצרן לשנה מתאריך הקניה :
- חלקים – מכוסה במסגרת האחריות במשך 12 חודשים מאספקת הציוד, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
- שירות חברת דיבידנט – מכוסה במסגרת האחריות במשך 12 חודשים מאספקת המוצר.
- תוכנה – הלקוח רשאי לעדכוני תוכנה בשנה הראשונה, בהתאם למדיניות חברת סירונה.
ו. כללי זמני פעילות וקבלת קריאות השרות:
– המוקד לקבלת קריאות שרות זמין בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 18:00.
טלפון:03-6353539 שלוחה 2 מרכז קריאות השירות .
-מייל ליצירת קשר: support@divident.co.il
-אתר: www.divident.co.il אופציה לפתיחת תקלות 24 שעות ביממה תחת לשונית סירונה.
-מענה טלפוני – עד 3 שעות ממועד קבלת קריאת השירות.
-תקלה משביתה ודחופה – הגעת טכנאי לאתר תוך 8 שעות ולא יאוחר מיום עסקים.
-תקלה שאינה משביתה – הגעת טכנאי לאתר תוך 72 שעות ולא יאוחר מ 3 ימי עסקים
*באחריות הלקוח לבצע גיבויים, אנו ממליצים מאוד לגבות למדיה נוספת. השירות אינו כולל
*אחריות לנזק או אובדן נתונים מכל סיבה, למען הסר ספק דיבידנט אינה אחראית לגיבויי הנתונים
של הלקוח.
סוג השירות | לפי קריאה וללא הסכם | תמיכה טלפונית בלבד לפי שעה | הסכם שירות שנתי כולל ביקורים | הסכם לקוח בעל מוצר אחד בלבד |
עלות שעת עבודה | 400 ש"ח | 200 ₪ | ללא חיוב | ללא חיוב |
עלות הסכם לשנה עד שלושה מוצרים | לא רלוונטי | לא רלוונטי | 6,200 ש"ח | 2,200 ש"ח |
עלות הסכם לשנה על כל מוצר נוסף | לא רלוונטי | לא רלוונטי | 400 ש"ח | לא רלוונטי |
הובלה ומשלוחים | לפי עלות המשלוח | לפי עלות המשלוח | כלול, ללא עלות נוספת | כלול, ללא עלות נוספת |
חלפים בתקופת האחריות | ע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונה | ע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונה | ע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונה | ע"ח סירונה ובהתאם לתקנון סירונה |
חלפים בתקופת השירות | מחיר מחירון | מחיר מחירון | מחיר מחירון | מחיר מחירון |
*המחירים הנקובים בטבלה הינם ללא מע"מ ויכולים להשתנות מעת לעת לפי מדיניותה של חברת דיבידנט. אחריות יצרן, מערכות רלוונטיות להסכם ( Imagin, Cad/Cam, Hygiene).